A goal-setting template for maintainers

  • 30 June 2021
  • 3 replies
  • 326 views

Userlevel 3
Badge

We're already halfway through the year (although I swear it was JUST January), which means 2022 planning isn't far away. If the thought of goal-setting and planning is twisting your stomach into knots, the template below can help.

It’s a simple framework for connecting business objectives to maintenance goals and matching goals to KPIs, metrics, and a strategy. Not only will it make the planning process faster and easier, but you'll also be able to prove the impact of maintenance on your business.

You can download the template from the attachment and see a preview below. And let me know how you create your maintenance goals for the year!

 


3 replies

Badge

Merci pour le Template c’est bien.  Je voudrais faire une suggestion pour tous. Éviter d’utiliser des acronymes. Le message véhiculer perds sont sens lorsque nous ne comprenons pas tout le message.  

Mettre une légende si vous voulez utiliser des acronymes.  

Nous ne sommes pas tous au même niveau de connaissance dans la gestion de la maintenance d’actif. Mais nous avons tous une volonté de bien faire les choses. Et cela passe par une communication clair. :relaxed:  

 

Bonne journée

J

Userlevel 3
Badge

Bonjour @Jocelyn Audet! Merci beaucoup pour le rappel. Il est facile d'oublier que nous avons tous un point de départ différent avec ces concepts. Nous garderons certainement cela à l'esprit à l'avenir. Merci encore. Nous apprécions vraiment cela.

Ps. Désolé pour mon français... ça fait un moment que je ne l'ai pas utilisé

Badge

No worries Marc. Your answer is appreciate:grin:

Reply


Fiix by Rockwell Automation Inc. All rights reserved.